Communicatie

Wilt u uw communicatievaardigheden verbeteren?

Wilt u dat uw relatie met uw leidinggevende, medewerkers, klanten of leveranciers overtuigend, positief en kalm is?

Wilt u dat uw medewerkers een doeltreffende schriftelijke of mondelinge communicatie met hun collega's kunnen ontwikkelen? Of met hun klanten?

Met de medewerkers van Progress Consulting werkt u concreet aan de geschikte handelingen en gedragingen op het vlak van communicatie. En aangezien het gedrag de waarden en missies van de organisatie of de onderneming moet uitdragen, kunnen wij ook deze twee elementen aansnijden, waarbij we ons blijven concentreren op het doel van onze interventie: ieders welzijn op het werk verbeteren.

Via onze diverse diensten helpen wij u om uw eigen communicatie of die van uw medewerkers te verbeteren.

Themavoorbeelden rondom communicatie:

  • Uw communicatie optimaliseren (schriftelijk, e-mail, enz)
  • Succesvol spreken in het openbaar
  • De kunst van het overtuigen
  • Assertiviteit
  • Succesvol en doeltreffend presenteren
  • Communiceren met de pers
  • Communiceren in crisissituatie
  • ...

Contacteer ons om uw behoefte te bepalen en de ideale aanpak voor uw probleem te vinden.

U kunt ook onze trainingscatalogus raadplegen.